WTF Skins

-Bu sitede Crash,Roulette ve Upgrades oyunları bulunmaktadır.
Aşağıdaki bilgilerde oyunları bilmeyenler için bilgiler yazıyor eğer zaten biliyorsanız geçebilirsiniz.

Oyunları Bilmeyenler İçin Bilgiler:

Crash: crash(patlama) oyununda bir bahis yatırıyorsunuz ve kaça katlamak istediğinizi AutoCashout kısmına yazıyorsunuz(örn: 1.50, 2, 1.20 | 0=Manuel) sonra place bet tuşuna bastığınız anda oyun başlıyor ve sizin tahmin ettiğiniz kat sayısını eşyanız patlamadan kâr ile eşyanızı kurtarmaya çalışıyorsunuz.

Roulette: bu Roulette(rulet) oyununda bahis yatırdığınızda bir çark dönüyor ve rastgele renkler çıkıyor. Sizde bu renkleri tahmin ederek kazanmaya çalışıyorsunuz.
Kırmızı veya Siyah bildiğinizde bahis 2'ye katlanır.
Yeşil bildiğinizde bahis 14'e katlanır.

Upgrades: bu Upgrades(yükseltme) oyununda bir bahis yatırıyorsunuz ve bu eşyayı şansınıza göre katlıyorsunuz. Ne kadar %'yi düşürürseniz o kadar eşya değeri artar bunun aynısı tam tersi içinde geçerlidir.

BU PROMOSYON KODU KULLANMA KARŞILIĞI HESABINIZA 0.40$ SİTE PARASI YÜKLENİR.

SITE: gitmek için tıklayın.

PROMOSYON KODU: bayemre

Promosyon Kodunu Nasıl Kullanacağım?

5sn bekledikten sonra reklamı gec e tikliyoruz.
Siteye steam ile giriş yaptıktan sonra en üstteki seklemerden FREE yazısına tıklıyoruz.
Sayfadaki CLAIM CODE(Türkçe ise: Kodu kullan) Bölümüne bayemre yazıyorsunuz ardından CLAIM butonuna bastığınızda anında hesabınıza 0.40$ site parası yükleniyor. 


Yorumlar

  1. Arkadaslar yorumda insanlara yalan haber yazarak kimseyi kandırmayın ve kendi promosyon kodunuza'da paylasmayin! Aksi Taktirde Yorumunuz kaldırılacaktır!

    YanıtlaSil
  2. ABI ADAMSIN BUGUN DOGUM GUNUMDU AWP KATLDIM COK SAGOL <3

    YanıtlaSil
  3. bicak cikardim aglayin 60 dolar :DDD

    YanıtlaSil
  4. Çok saol abi sayende 2 bıçak sahibi oldum allah senden razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. beyler kodu kullanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir kod kullanmış olabilirsiniz veya başka bir sorun var ise wtfskins.net üzerinden destek talebinde bulunabilirsiniz.

      Sil
  6. Emre abi bişey sorucam ben siteye yeni başladım ama bi kod falan yazamıyorum kabul etmiyo napmam laızm



    YanıtlaSil

Yorum Gönder